Tuesday, February 2, 2010

Malam-manis,,,,

skrang sebenarnye tgh study for parasito test for dis coming friday,,,tp sbb buhsan sangat bce notes filariasis yg agak serabot ((mmg serabot)),,tetibe rase nak wat blog,,WAH!! camtu plak,,,

skrg tgh dgr lgu: Malam-manis

Oh bintang pulanglah pada ku (pada ku)
Kerna ku tak bisa kesepian
Oh bulan terangi malam ku (malam ku)
Kerna ku ketakutan di waktu malam,,,,



skrg sebenarnye dah pagi,,,pkol 4 pagi waktu Malaysia,,,serabut ngan ngatuk,,,


,,,,,,,,,,,,,,,

apesal bnyk yg nk kne hapal nih,,,aku ni bknnye student yg menghapal,,,nyesal amek subjek nih,,,Mak,,,"saye nak drop subjek ni leh x??",,,agak2 klu aku ckp kt mak aku camtuh die gembire ke,,,hmmmm,,,mak ku mesti xkan gembire,,,baeklah,,,utk gembire kn mak aku,,aku akn g studi skrang,,,semangat sayang mak,,,


SAYA SAYANG MAK SAYA !!!!

No comments:

Post a Comment